Smartney gra słowami i startuje z nową kampanią internetową

Smartney, który w ubiegłym roku zadebiutował na rynku kredytowym, rusza z nową kampanią internetową pod hasłem „Keep SMART & pożyczaj online”. W ramach akcji przygotowano kilkanaście różnych kreacji, które będą używane w komunikacji internetowej.
O autorze
1 min czytania 2020-05-19

Wiodące hasło kampanii „Keep SMART & pożyczaj online” nawiązuje do angielskiego plakatu propagandowego z 1939 roku z hasłem: „Keep calm & carry on”, który miał na celu utrzymanie morale narodu przed wybuchem II wojny światowej. Plakat został ponownie odkryty w 2000 roku i szybko stał się źródłem wielu przeróbek komercyjnych  i memów internetowych. 

– Keep SMART w kontekście finansowania ma nawiązywać do odpowiedzialnego pożyczania oraz  korzystania wyłącznie z najkorzystniejszych ofert zarówno w kontekście ceny  jak i bezpieczeństwa oraz  wygody całego procesu, który nie wymaga ani wychodzenia z domu, ani zbędnych formalności. Hasło Keep SMART jest również kontynuacją manifestu marki, który wykorzystywaliśmy w poprzedniej kampanii „Możesz Mądrzej”. Już wtedy mówiliśmy o tym, że mądre pożyczanie wiąże się z podejmowaniem odpowiedzialnych wyborów, zwłaszcza w przypadku zaciągania nowych zobowiązań – mówi Olga Kulmaczewska, dyrektor marketingu i sprzedaży online w Smartney.

Za przygotowanie kreacji odpowiada Dział Marketingu Smartney, a kampania obejmuje szeroko pojęte działania online zaplanowane przez agencję Sales&More i potrwa co najmniej do czerwca b.r. włącznie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj