Vogue Polska organizuje aukcję zdjęć na rzecz Instytutu Matki i Dziecka

Topowi polscy i światowi fotografowie oraz fotografki. 24 wyjątkowe zdjęcia, które ukazały się na łamach magazynu. I wspólny cel: wsparcie Instytutu Matki i Dziecka w walce z koronawirusem. 26 maja na platformie yestersen wystartowała aukcja fotograficzna organizowana przez „Vogue Polska”.
O autorze
1 min czytania 2020-05-28

Fundacja Instytutu Matki i Dziecka zajmuje się między innymi zakupem sprzętu medycznego, akcjami profilaktycznymi i projektami naukowymi, które dotyczą zdrowia dzieci i młodzieży. W tej chwili skupia się jednak przede wszystkim na wsparciu Instytutu w walce z koronawirusem – kupuje środki ochrony indywidualnej, a także dodatkowe wyposażenie szpitala, zwiększające bezpieczeństwo pacjentów i personelu. To właśnie na ten cel w stu procentach zostanie przekazany dochód z aukcji, którą magazyn „Vogue Polska” postanowił zorganizować we współpracy z platformą yestersen.

Na aukcję trafiły wybrane prace, które wcześniej zostały opublikowane w magazynie. Autorami zdjęć wystawionych na sprzedaż są: Staszek Boniecki, Chris Colls, Hill & Aubrey, Marcin Kempski, Zuza Krajewska, Maciek Kobielski, Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik, Chris Niedenthal, Jakub Pleśniarski, Bart Pogoda, Łukasz Pukowiec, Kuba Ryniewicz, Alexander Saladrigas, Vanina Sorrenti, Jacqueline Sobiszewski, Mateusz Stankiewicz, Kamil Szkopik, Sonia Szóstak, Gosia Turczyńska, Marcin Tyszka, Ellen von Unwerth, Bartek Wieczorek, Magda Wunsche i Aga Samsel.

Wśród zdjęć, które można kupić, znalazły się m.in.: ujęcie z pamiętnej sesji okładkowej autorstwa Zuzy Krajewskiej, zrealizowanej w Chicago z udziałem Moniki Jagaciak – sesja została nagrodzona w 2019 roku przez Klub Twórców Reklamy KTR nagrodą główną w kategorii „Fotografia”, w podkategorii „Edytorial”; czarno-biała fotografia Sonii Szóstak, która powstała w Portugalii oraz zdjęcie z sesji okładkowej pierwszego wydania „Vogue Polska Man”, na którym Jon Kortajarena pozuje z owieczką przed obiektywem Marcina Tyszki. Nie zabraknie także fotografii z prawdziwymi ikonami mody, takimi jak topmodelka Eva Herzigova, która w sesji utrzymanej w klimacie lat 70. pozowała w nowojorskim studio przed obiektywem Chrisa Collsa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie zdjęcia mają jedną cenę wywoławczą, wynosi ona 1000 złotych. Prace trafią do kupujących wydrukowane na profesjonalnym papierze, każda zostanie wydrukowana tylko raz. Aukcja znajduje się na tej stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się