Business Superbrands 2013/2014 – wyniki

Najsilniejsze wizerunkowo marki biznesowe na rynku polskim po raz kolejny zostały wyróżnione tytułem Business Superbrands. Laureatów wybrali przedstawiciele dedykowanej Rady Marek. Tegoroczną nowością jest tytuł Created in Poland Business Superbrands.
O autorze
1 min czytania 2013-12-10

Superbrands, organizacja nagradzająca najbardziej rozpoznawalne i najsilniejsze marki, po raz kolejny wyłoniła liderów na rynku polskim wśród marek korporacyjnych i marek dla biznesu (B2B). Rada Marek Business Superbrands, złożona z najważniejszych przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych, a także ekspertów od wizerunku marek biznesowych, w wyniku nowej, dwuetapowej procedury wyłoniła najsilniejsze marki biznesowe w Polsce. Początkowo jurorzy nominowali najefektywniejsze wizerunkowo marki, by następnie spotkać się na obradach. W czasie spotkania, w wyniku dyskusji i głosowania ustalona została finalna lista laureatów Business Superbrands 2013/2014.

Wśród liderów Business Superbrands znalazły się marki korporacyjne takie jak Agora, PGNiG, P&G czy Grupa LOTOS oraz marki świadczące usługi dla biznesu m.in.: PwC, Solaris czy Sodexo.

Created in Poland Business Superbrands

W wyniku obrad Rady Marek stworzono nową kategorię – Created in Poland Business Superbrands. Eksperci uznali, że na specjalne wyróżnienie zasługują marki, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii, który pozawala im skutecznie konkurować z markami pochodzenia zagranicznego.

Wśród laureatów Created in Poland Business Superbrands znalazły się między innymi Adamed, Newag czy pracuj.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełna lista laureatów 

Słuchaj podcastu NowyMarketing