Isobar Polska i VMLY&R Poland z dwoma złotami w konkursie Innovation 2020

Isobar Polska i VMLY&R Poland z dwoma złotami w konkursie Innovation 2020

W tym roku 1 czerwca był świętem nie tylko dla dzieci, ale także dla tych, co lubią przełamywać schematy. Podczas e-Gali Innovation 2020 jury konkursu nagrodziło 53 projekty, których autorzy stworzyli odważne koncepcje, przełamujące schematy w obszarze biznesu, mediów czy działań marketingowych.

Finał konkursu wypadł w trudnym okresie, jednak organizatorzy niezrażeni trudnościami, postawili na innowacyjne rozwiązanie. Jako jedni z pierwszych, zrealizowali niezwykłe wirtualne wydarzenie, w którym odbyło się kilkadziesiąt łączeń online jednocześnie, m.in.: z finalistami konkursu, a uczestników było ponad 400 osób.  E-Galę poprowadził z wirtualnego studia Max Cegielski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jury przyznało 53 nagrody, z czego 8 złotych statuetek, 22 srebrne i 23 brązowe. Przedstawiamy 8 projektów ze złotem, w kategoriach:

1. Innowacyjny Biznes – podkategoria CSR:

  • Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO; 
  • VMLY&R, za projekt „Arka 2.0 – wysyłamy w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt”, zrealizowany dla NOIZZ.pl, BNP Paribas;
  • Today, za projekt „Skreśl niepotrzebne”, w ramach projektu Avon kontra przemoc, zrealizowanego dla Avon.

2. Innowacyjny Biznes – podkategoria Usługa:

  • Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO. 

3. Innowacyjne Doświadczenie:

  • ING Bank Śląski, za aplikację w ramach projektu „Prostomat - języka automatyzacja, taka sytuacja :)” (podkategoria CX/UX);
  • Storytel, za projekt dla audiobooka "PSY 2.5 w imię miłości" (podkategoria Content).

4. Innowacyjne Doświadczenie – kampania społeczna:

  • VMLY&R, za projekt Ostatni Twój Weekend, zrealizowany dla Gazeta.pl, Mastercard, BNP Paribas;
  • BBDO Warszawa, za projekt  Kolacje wigilijne dla starszych i samotnych, w ramach kampanii Nieużywane życzenia, zrealizowany dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze 

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze 

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij