Risk for Love: Risk made in Warsaw wspiera społeczność LGBT+ w nowej kampanii

Risk for Love: Risk made in Warsaw wspiera społeczność LGBT+ w nowej kampanii
W związku z tzw. Miesiącem Dumy, który wypada w czerwcu, polska marka Risk made in Warsaw zaprezentowała nową kampanię, która jest symbolem wsparcia dla osób LGBT+. W projekcie wzięły udział pary zarówno te jednopłciowe, jak i mieszane.
O autorze
1 min czytania 2020-06-02

Według najnowszego rankingu ILGA Europe, Polska jest najbardziej homofobicznym krajem w Unii Europejskiej. Ranking ten nie jest badaniem opinii publicznej, tylko analizą krajowego prawodawstwa i praktyki jego stosowania. Już tylko w 6 państwach Unii Europejskiej pary osób tej samej płci nie mogą się pobrać. W tym w Polsce. Co oznacza, że jednopłciowe pary pozbawione są możliwości zawarcia formalnego związku. 

W związku z wypadającym w czerwcu br. Miesiącem Dumy polska marka Risk made in Warsaw zaprezentowała nową kampanię pod hasłem „Risk for Love”, która jest symbolem wsparcia dla osób LGBT+. 

W miejskiej, pełnej czułości sesji zdjęciowej stworzonej w ramach kampanii, wzięły udział następujące pary: historyk XIX wieku, kulturoznawca Daniel Sunderland i jego mąż Piotr Sunderland, biochemik, ekspert w dziedzinie starzenia komórkowego; redaktorka mody, stylistka Dominika Zasłona-Dukielska z zajmującym się badaniami klinicznymi oraz miejską partyzantką ogrodniczą mężem Adamem Dukielskim i córką Niną; studentka Artes Liberales na Uniwersytecie Warszawskim i piłkarka AKS Zły Karolina Górska-Tran z żoną Elizą Górską-Tran, nauczycielką i działaczką AKS Zły; dziennikarka Anna Rosińska z mężem Piotrem Rosińskim, wydawcą; partnerzy z parkietu Dancingu Międzypokoleniowego Nina Starkel i Eryk Mroczek; preferująca wolne zawody mama-hipiska Agnieszka Radzio z mężem Rafałem Radzio, doradcą ds. sprzedaży samochodów premium;  Malka Kafka i Laura Monti, właścicielki sieci wegańskich restauracji Tel Aviv Urban Food i Papuvege, z suczką Monti oraz przyjaciele Rita Müller – kulturoznawczyni, artystka Ada Rączka i muzyk Natan Kryszk. Autorem zdjęć jest Antoni Mroziński.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co więcej, do końca czerwca 10 zł ze sprzedaży każdej rzeczy z kolekcji „Risk for Love” marka przeznaczy na organizowaną przez Kampanię Przeciw Homofobii akcję „Popieram związki”, która promuje równość małżeńską i związki partnerskie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Pixar przygotował nową krótkometrażową animację zatytułowaną „Out”, którą obejrzeć można na platformie Disney+. Po raz pierwszy w produkcji studia głównym bohaterem został gej – Greg.

PS2

IKEA zaprezentowała niedawno swoją nową kampanię pod hasłem „Be someone’s home”, za pomocą której zachęca społeczeństwo do sprzeciwiania się wszelkim przejawom dyskryminacji wobec osób LGBT+.

PS3

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.