Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Powstawanie polskiego JIC ds. jednolitych badań mediów na finiszu

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań oraz Klub Mediowy SAR, łącznie reprezentujące marketerów oraz agencje mediowe, powołały do życia Marketers & Media Agencies Committee. W przyszłości M&MAC wspólnie z reprezentacją mediów, będzie zarządzała jednoźródłowym badaniem mediów na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2020-06-03

Powstanie M&MAC to przedostatni krok do utworzenia polskiego odpowiednika Joint Industry Comittee (JIC) – projektu realizującego jednoźródłowe badania mediów na naszym rynku. 

Do składu wspólnej reprezentacji w ramach M&MAC, weszli:

  • po jednym przedstawicielu wszystkich 6 międzynarodowych grup reklamowych działających w Polsce (Dentsu, Havas, IPG Mediabrands, Omnicom, Publicis, WPP);
  • jeden przedstawiciel pozasieciowych agencji mediowych;
  • po jednym przedstawicielu z dziewięciu największych branż korzystających z reklamy. Przedstawiciele tych branż będą wyłaniani z grona członków Koalicji Marketerzy dla Lepszych Badań.

Reprezentantem strony zakupowej z ramienia M&MAC w JIC będzie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR .

– Dążenie do powołania na polskim rynku podmiotu Joint Industry Comittee, jest wolą i potrzebą wyrażoną przez wszystkie kluczowe strony przedsięwzięcia: media, marketerów oraz agencje mediowe – stwierdził Rafał Jakubowski, członek zarządu IAA Polska, organizacji, która od początku aktywnie wspiera proces integracji całej branży wokół tematu jednoźródłowych badań mediów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym celem działalności polskiego JIC będzie odpowiedzialność za organizację badania, rozumianą jako rekrutację i realizację badania panelowego, dystrybucję wyników oraz zarządzanie badaniem, przy założeniu, że cały proces będzie konsultowany z KRRiT. Organizacja będzie także odpowiadać za finansowanie projektu badania. 

Aby JIC mógł powstać, pozostaje sformalizowanie organizacji składającej się z M&MAC oraz podmiotów reprezentujących poszczególne media, czyli Polskie Badania Internetu, MOC TV oraz nadawców radiowych. Do tego czasu wszyscy zainteresowani (media oraz M&MAC) zgodzili się na rozpoczęcie rozmów na temat struktury JIC. Ze strony M&MAC do rozmów została już delegowana merytorycznie przygotowana reprezentacja.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się