Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Rakowicz, Żołyński i Socha dołączają do impresariatu GIFTED

Impresariat GIFTED powiększa się o trzech utalentowanych twórców: Mateusza Rakowicza, Mieszka Socha,Filipa Żołyńskiego.
O autorze
1 min czytania 2020-06-04

W czerwcu 2020 do zespołu GIFTED dołączą:

  • Mateusz Rakowicz – reżyser, scenarzysta i storyboardzista. Absolwent ASP i Szkoły Wajdy. Wyreżyserował spoty dla marek takich jak Nestle, Skoda, TUI, Orange czy APAP. Wielokrotnie nagradzany na festiwalach filmowych w Polsce i na świecie, obecnie Mateusz kończy pracę nad swoją debiutancką pełnometrażową superprodukcją „Najmro. Kocha, kradnie, szanuje”, zainspirowaną życiorysem sławnego złodzieja czasów PRL-u Zdzisława Najmrodzkiego. Premiera filmu w styczniu 2021!
  • Mieszko Socha – reżyser i operator, specjalizujący się głównie w reklamach table-top.
    Swoją przygodę z filmem rozpoczął ponad dekadę temu od teledysków i filmów modowych. Jako operator pracował także przy fabułach i serialach TV. Zwyciężyła miłość do zaawansowanych technologii i projektów wymagających niestandardowych rozwiązań technicznych, które Socha często łączy z efektami komputerowymi.
    Mieszko reżyserował spoty dla marek takich jak Knorr, Lotos, McDonalds, Tchibo czy Lajkonik.
  • Filip Żołyński – Nazwisko znane i obecne na rynku od lat. Fotograf, którego prace wielokrotnie nagradzano na festiwalach reklamowych w kraju i na świecie (m.in. Golden Drum 2018). Z wykształcenia socjolog, co bez wątpienia pomaga mu w pracy. Fotografował dla marek takich jak IKEA, PGE, Samsung, Nestle, Allianz, T-Mobie, Heineken, Shell, Lexus, Volvo, Orlen, Kompania Piwowarska i wielu, wielu innych.