Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Big Picture poprowadzi działania komunikacyjne dla kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Agencja Big Picture poprowadzi komunikację public relations dla marki Durex przy najnowszej, letniej kampanii „Głośni w łóżku”. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację działań z zakresu media-relacji.
O autorze
1 min czytania 2020-06-08

Kampanią „Głośni w łóżku” Durex zwraca uwagę na rolę rozmowy w związku. Projekt wystartował 7 czerwca br., czyli w Międzynarodowy Dzień Seksu. Zbieżność dat nie jest przypadkowa, a „Święto Seksu” staje się dla Durex pretekstem, by rozpocząć rozmowę na temat intymności. Kampania ma zachęcić pary do dzielenia się swoimi pragnieniami, a także wsłuchania się w potrzeby drugiej połówki. Marka pragnie uświadomić, że prowadzenie dialogu powinno być naturalną część każdej relacji. „Głośni w łóżku” podpowiadają co zrobić, by odkryć rozkosz dopasowania. Kampania promuje linię Durex Invisible. 

„Głośni w łóżku” to kolejny projekt Durex realizowany przez agencję Big Picture. Wcześniejsze współprace nawiązano w ramach społecznej kampanii marki – Durex (RED), platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce, a ostatnio – przy walentynkowym projekcie Durex Intense.

Po stronie Big Picture za komunikację Durex odpowiadać będzie Monika Roth, PR Consultant z zespołu lifestyle, którym kieruje Kamila Kończak. Współpraca została nawiązana na czas trwania kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj