Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg marek Prymat i Doradca Smaku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg marek Prymat i Doradca Smaku

Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę digital marek Prymat i Doradca Smaku. Do zadań agencji będzie należało doradztwo strategiczne, tworzenie i obsługa kampanii digitalowych oraz wspieranie działu marketingu w bieżącej obsłudze komunikacji social media.

To kolejny klient pozyskany przez Agencję Nie Do Ogarnięcia w tym roku. W ostatnich miesiącach agencja zrealizowała projekty m.in. z markami: OleOle.pl, Fundacją Anny Dymnej Mimo Wszystko czy siecią klinik Enel-Med.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij