Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Uber wprowadza usługę przejazdów z przesłoną oraz technologię weryfikacji posiadania maseczki

Wielu z nas już wróciło do pracy w biurach oraz koniecznego przemieszczania się po mieście. Między innymi z myślą o tym, Uber wprowadza nowy produkt - UberX z Przesłoną, oferujący przejazd ze specjalną osłoną oddzielającą pasażera i kierowcę.
O autorze
1 min czytania 2020-06-16

Powrót do normalności dla większości Polaków oznacza przemieszczanie się po mieście, zarówno w celach zawodowych i jak i prywatnych. Dla wszystkich, którzy poszukują bezpiecznych form transportu Uber uruchomił dodatkowy produkt na swojej platformie. Każdy, kto zamówi UberX z Przesłoną, odbędzie przejazd autem wyposażonym w specjalny ekran oddzielający pasażera i kierowcę. Nowa usługa dostępna jest w cenie najbardziej ekonomicznej z dotychczasowej opcji – UberX.

Aby jak najwięcej osób mogło skorzystać z tej usługi, firma już w maju zaczęła dostarczać kierowcom w całym kraju wspomniane przesłony. Uber zainwestował w Polsce ponad 1 milion złotych w środki bezpieczeństwa, przeznaczając je w całości dla polskich przedsiębiorców, m.in producentów przesłon, środków odkażających czy maseczek.

Uber wprowadził również technologię weryfikującą czy kierowca ma odpowiednio zakryte usta i nos. W trosce o bezpieczeństwo zarówno pasażerów jak i kierowców, w aplikacji pojawiły się wytyczne oraz kroki, które należy podjąć aby bezpiecznie rozpocząć przejazd.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj