„Ostatni Twój Weekend” z dwoma ołówkami D&AD 2020

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Ostatni Twój Weekend” z dwoma ołówkami D&AD 2020

Wielokrotnie nagradzany projekt „Ostatni Twój Weekend” po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując dwa ołówki – statuetki D&AD w kategoriach: Media (Use of Press & Outdoor) – Yellow Pencil oraz Integrated (Earned Media) – Wood Pencil.

To drugi raz w historii polskiej reklamy, kiedy polska agencja zostaje wyróżniona Żółtym Ołówkiem. D&AD to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów, nagradzających najlepsze prace kreatywne na świecie. Sukces cieszy podwójnie, ponieważ polski projekt otrzymał statuetki w dwóch kategoriach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

D&AD Yellow Pencil

Jak czytamy na oficjalnej stronie konkursu – Żółty Ołówek to nagroda przyznawana tylko najwybitniejszym pracą, które osiągają prawdziwą doskonałość twórczą. Tegoroczne grono jury wręczyło twórcom projektu „Ostatni Twój Weekend” tę statuetkę w kategorii Media (Use of Press & Outdoor).

D&AD Awards to konkurs organizowany przez brytyjską organizację D&AD i Advertising Week, promujący doskonałość w projektowaniu i reklamie oraz dążenie do pozytywnych zmian. Obejmuje 18 różnych kategorii. Statuetki są w kształcie charakterystycznych ołówków.

Od 1962 roku nagrodami D&AD wyróżniane są projekty, które genialne idee łączą z perfekcyjnym rzemiosłem i prezentują doskonałość kreatywną na najwyższym poziomie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij