Paweł Śmiechowski zostaje head of client success w Resolution

Śmiechowski jest związany z Resolution od 2017 roku - pełnił rolę digital managera. Do jego obowiązków należała opieka nad kluczowymi klientami bezpośrednimi. Min. Tax Care czy Akzo Nobel (Dulux, Sadolin, Nobiles).
O autorze
0 min czytania 2020-06-22

Działania realizowane dla TaxCare przez zespół Śmiechowskiego zdobyły w 2019 roku brązową statuetkę Mixx Awards w kategorii Performance Marketing. Kampania realizowana dla trudnej branży B2B dotyczyła pozyskiwania klientów na usługi księgowe przez zbudowanie efektywnego kanału sprzedaży, który łączyła działania online i call center. Zespół Śmiechowskiego realizował jedno z największych wdrożeń OmniConsole w obszarze pomiaru atrybucji oraz realizuje projekty we współpracy Cont!Revolution. 

W nowej roli head of client success będzie odpowiadał za rezultaty osiągane przez zespoły pracujące na efekty kampanii między innymi dla AkzoNobel, Pandora, Faktura.pl, Finea czy eFaktor.