Up&More startuje z nową usługą dla aplikacji mobilnych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Up&More startuje z nową usługą  dla aplikacji mobilnych

Agencja Up&More od początku swojej działalności dąży do optymalizacji działań w obszarze marketingu online, zwłaszcza aktywnie wspiera rozwój aplikacji mobilnych. W następstwie działań oraz kompetencji analitycznych i technologicznych wprowadza na rynek zupełnie nową usługę – appmoreAnalytics.

Nowy produkt dotyczy wykorzystania kompleksowej analityki w aplikacjach mobilnych, aby rozwijać aplikację na rynku. W ramach współpracy Up&More oferuje dedykowanego analityka biznesowego ze wsparciem zespołu marketingowego i technologicznego. Dzięki temu w jednej usłudze można uzyskać np. przegląd technologii rynkowych, konfigurację narzędzi, obróbkę dużej ilości danych, stałe analizy działań marketingowych, interpretację wskaźników, przebudowę planu śledzenia, ale również analizę obranej strategii czy benchmarki rynkowe. Zgodnie z ideą zespołu Up&More, priorytetem nie są wyłącznie technologie analityczne, lecz specjalistyczna interpretacja metryk i analiza danych przekładająca się na osiągnięcie celów biznesowych. Dlatego Up&More zbudował zespół posiadający komplet kompetencji z zakresu analitycznego, marketingowego i technologicznego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Stworzyliśmy usługę szytą na miarę naszych mobilnych czasów. Aplikacje zaczynają wieść prym w użytkowaniu, a my specjalizujemy się w ich promocji. Widząc rosnące potrzeby wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów i otwieramy kolejny rozdział działalności naszej agencji. Proponujemy skuteczny, kompleksowy plan rozwoju aplikacji mobilnych z wykorzystaniem dużej ilości danych. Wszystko to we współpracy z jednym partnerem na styku marketingu, technologii i analityki – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More.

Analityka aplikacji mobilnych może być wykorzystywana w różnych celach, np.

  • pozyskiwania bardziej zaangażowanych użytkowników,
  • optymalizowania działań marketingowych,
  • ulepszania działania aplikacji i zwiększania retencji,
  • rozwijania produktów w aplikacji,
  • integrowania technologii analitycznych,
  • do śledzenia przepływów pomiędzy www i aplikacją,
  • badania zachowań w aplikacjach,
  • śledzenia profilu konsumenta,
  • maksymalizacji wartości życiowej użytkownika (LTV).

Więcej informacji znajduje się na stronie. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij