SAR w liczbach

25 czerwca br. Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, podczas którego zaprezentowano m.in. szczegółowe rezultaty projektów i inicjatyw SAR za 2019 rok.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Projekty konkursowe

Effie odnotowało znaczący wzrost liczby zgłoszeń – 230 casów w porównaniu do 193 zgłoszonych w 2018r.

Do KTR kolejny raz wpłynęło więcej zgłoszeń niż poprzednio – 1261. W 2018r. było to 1232.

Projekt Innovation, który odbył się już w 2020r., tuż przed pojawieniem się COVID-19, odniósł ogromny sukces z rekordową liczbą zgłoszeń 193, w porównaniu do 130 zgłoszeń w 2019r. Co więcej, e-Gala która miła miejsce w rzeczywistości covidowej, zgromadziła przed ekranami blisko 550 osób (350 indywidualnych ID).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zauważalny jest stopniowy przyrost liczby klientów wśród podmiotów zgłaszających się do projektów.

Projekty szkoleniowe i edukacyjne SAR

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Miniony rok okazał się najlepszy w historii Stowarzyszenia: blisko 1000 uczestników oraz prawie 130 dni szkoleniowych! W 2019 roku powstała, m.in. Sektorowa Rada ds. Sektora Komunikacji Marketingowej, której głównym celem jest dopasowanie systemu edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

2019 rok to także intensywne działania w obszarze etyki i wyznaczania standardów w branży. SAR utworzył platformę www.dobryprzetarg.com.pl promującą wzorce w komunikacji marketingowej. Ponadto opublikowane zostały dwa sprofilowane rozdziały Białej Księgi: Badania oraz Media. W obszarze projektów społecznych, Klub Producentów Reklamowych powołał nową ideę AdGoesGreen, której celem jest promowanie i wspieranie zielonej zmiany w branży komunikacji marketingowej.