Niebieski szyld magla zapowiedzią designerskich zmian w Gdyni

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Niebieski szyld magla zapowiedzią designerskich zmian w Gdyni

Nowy, ręcznie malowany szyld wskazuje wejście do magla przy ulicy Abrahama w Gdyni. Jest to kolejna odsłona działań Stowarzyszenia Traffic Design, jednocześnie projekt otwierający serię realizacji prowadzonych w ramach długofalowego programu współpracy z miastem.

Szyld zaprojektowała i klasyczną metodą wykonała Eugenia Tynna. Projekt w całości powstał w nowym warsztacie Traffic Design przy ulicy Żeromskiego 36 w Gdyni. Będzie to wkrótce miejsce otwarte dla szerokiego grona odbiorców z przestrzenią wystawową oraz programem spotkań i działań skoncentrowanych na przestrzeni miejskiej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stowarzyszenie Traffic Design organizuje Biennale Sztuki Miejskiej, które jesienią tego roku odbędą się w jednej z dzielnic Gdyni – na Wzgórzu Świętego Maksymiliana. Program Biennale angażuje społeczność lokalną oraz artystów i projektantów z całej Polski. W tym roku na warsztat wzięte zostaną między innymi aspekty związane z wolnym czasem i zabawą w mieście, „współmieszkańcami”: ptakami i trudnym tematem przeładowania miasta samochodami. Obecnie Stowarzyszenie konsultuje projekty z mieszkańcami. W kwestii miejsc parkingowych mieszkańcy Wzgórza mogą wypowiedzieć się w ankiecie.

Abonament rozszerza działania festiwalowe o całoroczną pracę projektową w różnych obszarach i różnych częściach miasta. Dzięki niemu, nowe projekty pojawią się także w dzielnicach, między innymi na Grabówku, w Orłowie i na Oksywiu.

– Naszym celem jest propagowanie dobrych praktyk dotyczących estetyki przestrzeni publicznej i przyjaznego miasta. Do działań zostały włączone różne instytucje miejskie, między innymi Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych oraz Wydział Budynków. Prowadzimy rozmowy z różnymi grupami interesariuszy, mających wpływ na wygląd i funkcjonowanie Gdyni. Chcemy zaangażować jak najwięcej podmiotów także te z sektora prywatnego. Mogą się do nas zgłaszać także właściciele i administratorzy budynków, którzy szykują się do remontów elewacji. Być może uda nam się wesprzeć ich projektowo lub doradzić możliwe rozwiązania – powiedziała Monika Domańska, Traffic Design.

W przestrzeni miasta pojawią się nie tylko nowe szyldy. Traffic Design zajmie się także projektowaniem i uspokajaniem kolorystyki elewacji, czy działaniami mającymi na celu poprawę funkcjonalności terenów zielonych.

– Zależy nam szczególnie na obiektach takich jak przedszkola, szkoły i żłobki, by w ten sposób zwiększać świadomość estetyczną najmłodszych mieszkańców miasta – mówi Monika Domańska, Traffic Design.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij