adidas wybrał VMLY&R Poland do regionalnej obsługi reklamowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
adidas wybrał VMLY&R Poland do regionalnej obsługi reklamowej

W ramach prowadzonego przetargu VMLY&R Poland została partnerem marki adidas. Od czerwca 2020 roku agencja zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki w regionie Europy Wschodniej.

Od czerwca VMLY&R odpowiada za realizację strategii komunikacji marki adidas oraz tworzenie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w następujących obszarach: digital, PR, influencer marketing oraz eventy i social media. Działania te są obecnie prowadzone w Polsce i Czechach, a współpraca może być rozszerzana na kolejne rynki.

Działania obejmują m.in. aktywacje konsumenckie, współpracę ze wszystkimi ambasadorami marki, w tym z influencerami i sportowcami, content management, opracowania materiałów kreatywnych, monitoring i moderację kanałów social media, organizację eventów oraz prowadzenie relacji z mediami.

Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją regionalnych projektów dla kluczowych kategorii produktowych, m.in. bieganie, trening, piłka nożna oraz lifestyle (adidas Originals).

Umowa została podpisana na trzy lata.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij