Email Marketing Maraton – eksperci GetResponse ruszają w Polskę

100% praktycznej wiedzy w 4 godziny - tak najkrócej można opisać Email Marketing Maraton, cykl szkoleń ekspertów GetResponse, które odbędą się w 5 miastach Polski.
O autorze
1 min czytania 2014-01-13

Email Marketing Maraton to cykl szkoleń odbywających się w pięciu miastach Polski – Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Sopocie i Warszawie. Będą one w całości poświęcone zagadnieniom związanym z email marketingiem.

“Czym ma się różnić nasze szkolenie od innych dostępnych na rynku? Nie będziemy po raz kolejny mówić o tym, ze na stronie warto umieścić formularz zapisu, a newsletter powinien zawierać przycisk “Kup Teraz”. Opowiemy uczestnikom o najbardziej innowacyjnych rozwiązaniach, dzięki którym ich email marketing nabierze zupełnie nowego znaczenia” – mówi Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji w GetResponse.

Program szkoleń został zaplanowany tak, aby nie powielał omawianych już wielokrotnie zagadnień, tylko skupiał się na najnowszych trendach, które będą dominowały w 2014 roku. Dlatego wśród poruszanych tematów znajdują się m.in. mobilny email marketing, segmentacja bazy odbiorców, dostarczalność w czasach “Gmailowych” zakładek, automatyzacja email marketingu.

W gronie prelegentów znajdują się eksperci email marketingu z działu Edukacji GetResponse. Na co dzień współpracują i wspierają w działaniach email marketingowych kluczowych klientów na rynku polskim i międzynarodowym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze szkolenie z cyklu odbędzie się już 4 lutego we Wrocławiu.

Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 99 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje przerwy kawowe, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegółowy program, kalendarz szkoleń w poszczególnych miastach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailmaraton.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Patronami szkoleń są: Polskie Stowarzyszenie Marketingu, IAB, Brief, Nowoczesna Firma, NowyMarketing, Marketer +, SocialPress, Marketing w Praktyce oraz MobileClick.pl.