Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Katarzyna Pietrewicz redaktor prowadzącą Vogue.pl

Katarzyna Pietrewicz objęła stanowisko redaktor prowadzącej serwis Vogue.pl. W ramach nowej funkcji odpowiadać będzie za pracę redakcji online, realizację strategii kontentowej i współpracę z pozostałymi działami wydawnictwa.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

Katarzyna Pietrewicz jest związana z tytułem od samego początku, przez ponad dwa lata pracy jako redaktorka Vogue.pl wykazała się niezwykłym talentem i zdolnościami organizacyjnymi. Poza pracą redakcyjną angażuje się w projekty specjalne, m.in. Shopping Experience powered by Vogue oraz budowanie nowych kanałów social media marki. Redaktor prowadząca Vogue.pl raportuje do dyrektor wydawniczej Hanny Rydlewskiej.

– Bardzo się cieszę, że Kasia Pietrewicz, która od samego początku współtworzy Vogue.pl i swoją codzienną pracą wspiera rozwój strony, a także naszej aplikacji oraz mediów społecznościowych, będzie mogła rozwijać swoje umiejętności na nowym stanowisku. Jako redaktor prowadząca będzie razem ze mną pracować nad polityką redakcyjną digitalu „Vogue Polska”, zarządzać zespołem Vogue.pl, dbać o realizację naszych strategicznych założeń, w tym ścisłej współpracy print i online, a także koordynować projekty partnerskie, których mamy coraz więcej – dodaje Hanna Rydlewska.

Ostatnie pół roku to czas dalszego rozwoju Vogue.pl na wielu płaszczyznach i kontynuacja strategii wydawnictwa, co zaowocowało podwojeniem wyników serwisu rok do roku. W pierwszej połowie 2020 roku Vogue.pl odwiedziło 5,4 mln unikalnych użytkowników, w porównaniu z 2,6 mln UU w H1 2019. Analogicznie w H1 2020 użytkownicy ci wygenerowali 16,4 mln odsłon, w porównaniu z 9,2 mln PV w H1 2019. Źródło: Google Analytics. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj