Agencja WĘC PR, na co dzień obsługująca firmę Acer, została wybrana do przygotowania kompleksowej strategii komunikacji współpracy swojego klienta z Alfa Romeo Racing ORLEN. Działania obejmują stworzenie key visuala oraz playbooka, określającego globalną współpracę obu marek w zakresie public relations oraz marketingu. Chodzi przede wszystkim o zasady przygotowywania unikalnych, angażujących i atrakcyjnych treści dla rosnącej publiczności obu marek. Celem jest m.in. przepływ fanów pomiędzy kanałami w mediach społecznościowych w trakcie trwającego sezonu Formuły 1.
Współpraca pomiędzy firmą Acer a Alfa Romeo Racing ORLEN została ogłoszona w zeszłym miesiącu. Od początku tego sezonu Formuły 1 producent jest oficjalnym partnerem technologicznym zespołu, w którym rezerwowym kierowcą jest Robert Kubica. Firma dostarcza Alfa Romeo Racing ORLEN stacje robocze i monitory z serii ConceptD, które są wykorzystywane w siedzibie głównej teamu w szwajcarskim Hinwil – zarówno na torze, jak i poza nim.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024