Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kantar i Lata Dwudzieste łączą siły dla Ziemi

Kantar Polska podpisał porozumienie z agencją Lata Dwudzieste, którego istotą jest kontynuacja działań mających na celu wspieranie firm i instytucji we wdrażaniu strategii przyjaznych dla planety.
O autorze
0 min czytania 2020-07-29

Lata Dwudzieste stworzyły platformę, na której łączone są kompetencje biznesowe, strategiczne, taktyczne, komunikacyjne oraz wiedza ekspercka, by pomóc w dobrych i odpowiedzialnych decyzjach. Kantar Polska ma największy w Polsce zespół badawczy z kompetencjami w dziedzinie relacji miedzy człowiekiem i środowiskiem – to badacze Kantara przez dwa lata gromadzili wiedzę o środowisku naturalnym i stosunku Polaków do natury. Na mocy porozumienia obie firmy będą miały prawa do wykorzystania marki i wiedzy wynikającej z badania „Ziemianie Atakują!”, zaś liderem projektu pozostanie Mateusz Galica (Lata Dwudzieste).