Lata Dwudzieste stworzyły platformę, na której łączone są kompetencje biznesowe, strategiczne, taktyczne, komunikacyjne oraz wiedza ekspercka, by pomóc w dobrych i odpowiedzialnych decyzjach. Kantar Polska ma największy w Polsce zespół badawczy z kompetencjami w dziedzinie relacji miedzy człowiekiem i środowiskiem – to badacze Kantara przez dwa lata gromadzili wiedzę o środowisku naturalnym i stosunku Polaków do natury. Na mocy porozumienia obie firmy będą miały prawa do wykorzystania marki i wiedzy wynikającej z badania „Ziemianie Atakują!”, zaś liderem projektu pozostanie Mateusz Galica (Lata Dwudzieste).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024