Vogue HOPE: 26. światowych edycji Vogue'a jednoczy się w nowym wydaniu magazynu, by dać nadzieję na lepsze jutro

Vogue HOPE: 26. światowych edycji Vogue'a jednoczy się w nowym wydaniu magazynu, by dać nadzieję na lepsze jutro

26 edycji Vogue’a z całego świata jednoczy się we wrześniowym numerze Vogue „HOPE”, by wyrazić optymizm i solidarność w obliczu tak ważnych zmian zachodzących na świecie.

W roku 2020 świat zmagał się z globalną pandemią i skutkami kryzysu klimatycznego, a miliony ludzi protestowało wspólnie w obronie ruchu Black Lives Matter, potępiając brutalność policji i systemowy rasizm. W związku z tym 26. edycji Vogue'a połączyło siły i zainicjowało akcję Vogue „HOPE”, która ma na celu ukazanie przyszłości wypełnionej nadzieją 245 milionom czytelników oraz społecznościom na całym świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach projektu Vogue „HOPE” wszyscy redaktorzy naczelni Vogue'a przyczynili się do stworzenia wrześniowego wydania, dostarczając zdjęcia, obrazy i reportaże, a tym samym udowodniając, jak wiele znaczy dla nich ten temat. 

– Wydanie Vogue Hope to pierwsza okazja, by redaktorzy naczelni wszystkich wydań pracowali ramię w ramię. Zaangażowaliśmy się wszyscy, z Anną Wintour i Edwardem Enninfulem na czele. W tych wyjątkowych czasach wymiana myśli i twórcza współpraca wewnątrz międzynarodowej społeczności Vogue dodała nam siły i inspiracji, a także pozwoliła w pełni wykorzystać potencjał i dziedzictwo globalnej marki – mówi Filip Niedenthanl, redaktor naczelny Vogue Polska.

Wydanie specjalne „Hope” to również treści lokalne, skupiając się również na młodych wschodzących talentach, mających pozytywny wpływ na przyszłość branży modowej, a także opowiada podnoszące na duchu prawdziwe historie wielu projektantów, aktywistów i pisarzy.

– Obecnie świat stoi w obliczu poważnych zmian i z tego właśnie powodu zdecydowaliśmy się stworzyć jedno światowe wydanie Vogue'a, aby przemówić wspólnym głosem i zjednoczyć miliony czytelników na całym świecie, opowiadając im prawdziwe historie za pomocą zdjęć i obrazów. Chciałbym podziękować naszym partnerom: Aveda, Cartier, Chanel, Desigual, Ferragamo, Levi’s i L'Oreal Paris, którzy dopasowali swoje reklamy do idei naszego projektu – Jamie Jouning, dyrektor ds. klientów, Condé Nast.

Wydania Vogue „Hope” będzie można kupić od sierpnia do połowy września. Pierwsza z edycji Vogue, która trafi do sprzedaży 7 sierpnia, to wydanie brytyjskie. Polskie wydanie trafi do sprzedaży 3 września. Materiały związane z Vogue „Hope” pojawią się od 3 sierpnia na vogue.pl.

PS

Na okładkach nowego wydania brytyjskiego Vogue’a nie pojawiły się – jak to zwykle bywa – modelki. Tym razem na pierwszej stronie tzw. Biblii mody znalazły się: położna, maszynistka oraz kasjerka – czyli bohaterki czasów koronawirusa.

PS2

W kwietniu br. Vogue Italia z powodu koronawirusa wypuścił nowy numer z całkowicie pustą okładką. Nie, nie było to związane z brakiem zdjęć – jak tłumaczył redaktor naczelny magazynu, biel to jasność, która następuje po ciemności, swego rodzaju odrodzenie, a także nowy początek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij