Know How Leasing i People’s Best budują zespoły digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Know How Leasing i People’s Best budują zespoły digital

Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od budowy zespołów digital, dlatego Know How Leasing oraz People’s Best łączą siły i nawiązują długoterminową partnerską współpracę.

People’s Best ma ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacjach i projektach doradczych. W ten sposób powstał zespół rekrutacyjny, który posiada unikalne kompetencje na rynku: od praktycznego doświadczenia współzarządzania wiodącymi grupami agencyjnymi, jak Starcom Mediavest Group czy K2 Internet, przez tworzenie międzynarodowych zespołów digital i media po stronie klienta, aż po rekrutację ekspertów i freelancerów na potrzeby wymagających projektów technologiczno-komunikacyjnych. Dodatkowo People’s Best realizowało projekty na wszystkie szczeble stanowisk: od podstawowych/juniorskich, po zarządcze, między innymi dla takich firm jak: Alior, Aion, Play, ING, Nationale Nederlanden, Vodeno Technologies, Dr Irena Eris, Starcom czy Zenith w takich obszarach jak finanse, sprzedaż, marketing, HR, produkcja, procurement czy PR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Pracowaliśmy razem z People’s Best w czasach, kiedy miałem okazję współzarządzać grupą Starcom Mediavest, kiedy agencja wielokrotnie zdobywała tytuł Pracodawcy Roku. Ania Zgoła, managing partner w P'B, która pomagała wtedy przy najbardziej wymagających rekrutacjach jest osobą, która doskonale rozumie potrzeby klientów i działa niezwykle skutecznie na bardzo trudnym rynku – mówi Rafał Ciszewski partner zarządzający i współwłaściciel Know How Leasing.

Know How Leasing wspólnie z People’s Best posiada tym samym wszystkie narzędzia potrzebne do budowy zespołów marketingu cyfrowego po stronie klienta, od wyszukiwania kandydatów, poprzez cały proces rekrutacyjny z oceną merytoryczną kandydatów, aż po onboarding.

Rekrutacja specjalistów search marketingu, zakupu programatycznego, ecommerce, analityki webowej i zarządzania danymi czy social media, wymaga dobrego zrozumienia tych dziedzin. Jednocześnie rośnie zapotrzebowanie na tworzenie zespołów agencyjnych po stronie reklamodawców i mediów.

Dla przypomnienia – Know How Leasing rozpoczęło działalność na początku 2020 roku i poza rekrutacją na stanowiska w obszarze marketingu cyfrowego, świadczy usługi leasingu ekspertów digital/media oraz pomaga klientom w organizacji kompetencji digital.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij