Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z ElectroMobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge  współpracują z ElectroMobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera

28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry.

Podczas premiery online ElectroMobility Poland SA zaprezentowała dwa prototypy demonstracyjne samochodów elektrycznych: białego SUV–a i czerwonego hatchbacka. Spółka pokazała także nazwę, logo oraz ogłosiła hasło polskiej marki samochodów elektrycznych „Izera. Milion powodów, by jechać dalej”. Działania komunikacyjne zaplanowane są do końca 2020 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii 38 Content Communication odpowiada za strategię komunikacji dla ElectroMobility Poland oraz marki Izera obejmującą public relations, public affairs, personal branding ekspertów, social media, kampanię influencerską, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie i pozycjonowanie www.izera.pl.

Agencja Don’t Worry odpowiadała za przygotowanie materiałów wizerunkowych na potrzeby realizacji kampanii PR oraz opracowanie koncepcji i kompleksową produkcję premiery online w formule live.         Do zadań Agencji należała również organizacja oprawy multimedialnej  i technicznej oraz koordynacja całego wydarzenia.

Działania personal branding realizuje Magna Talenta, natomiast kampanię z influencerami przygotowała agencja BrandLift. 

Koncepcja nowej marki, jej logo, hasło, pełna identyfikacja wizualna oraz część materiałów komunikacyjnych zostały opracowane przez warszawskie biuro agencji strategiczno-brandingowej Dragon Rouge.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij