UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Loteria przebiega pod hasłem „Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 27 lipca i potrwa do 11 października 2020 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 19 sierpnia i potrwa do 11 października 2020 roku. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé (lista produktów promocyjnych znajduje się w regulaminie), a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie. W loterii do wygrania jest 200 kamer GoPro HERO7 White. 

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji, digitalu oraz punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive). Adaptacja tagu promocyjnego – McCann. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij