Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wystartowała nowa odsłona kampanii na temat depresji – „Naucz się mówić do osób chorych na depresję”

„Naucz się mówić do osób chorych na depresję” – to hasło nowej odsłony kampanii realizowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej. Celem działań jest edukowanie społeczeństwa w zakresie zasad komunikowania się z osobami cierpiącymi na depresję.
O autorze
1 min czytania 2020-08-25

„Weź się w garść!”. „Wyjdź do ludzi”. „Inni mają gorzej”. To przykładowe sformułowania kierowane do osób chorych na depresję. Choć z założenia mają pomóc, ich skutek jest odwrotny. Właśnie ten problem porusza kampania prowadzona pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję”.

To kolejna odsłona kampanii „Depresja. Rozumiesz – pomagasz”, realizowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej na zlecenie Ministerstwa Zdrowia. Celem działań jest upowszechnianie wiedzy na temat depresji, jej objawów, a także możliwości leczenia. Tym razem w kampanii poruszona została kwestia języka wykorzystywanego w komunikacji z osobami cierpiącymi na tę chorobę.

Agencja odpowiada za całą kampanię – od koncepcji, po produkcję oraz prowadzenie działań reklamowych i PR. W ramach kampanii powstały m.in. trzy spoty telewizyjne w reżyserii Antoniego Ferencego. Każdy z nich prezentuje codziennie sytuacje z życia osób zmagających się z depresją: matka z dorosłą córką, która niedawno urodziła dziecko (w tych rolach Małgorzata Hajewska-Krzysztofik oraz Zofia Wichłacz), ojciec z nastoletnim synem (Maurycy Antonik i Adam Woronowicz), starsze małżeństwo (Jadwiga Jankowska-Cieślak oraz Marian Dziędziel).

Dzięki doskonałej grze aktorskiej można niemalże poczuć emocje towarzyszące osobom chorym na depresję. Proste sceny pokazują, w jaki sposób zmienić zły język na dobry, a tym samym wesprzeć chorującego na depresję.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Spoty powstały we współpracy ze studiem filmowym Orient Film. Poza spotami wideo powstały także spoty radiowe, nowa odsłona strony internetowej z translatorem mowy, prowadzone są działania reklamowe w Internecie, telewizji i radiu. Kampania trwa do końca 2020 roku. Więcej informacji na temat kampanii na stronie www.wyleczdepresje.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Projekt zrealizowany ze środków finansowych będących w dyspozycji Ministra Zdrowia w ramach programu pn. Program Zapobiegania Depresji w Polsce na lata 2016-2020.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się