To już 16. odsłona wydarzenia poświęconego podopiecznym fundacji i ich najbliższym.
– Bliskość, partnerstwo, przedsiębiorczość i odpowiedzialność to cechy, którymi w Lewiatanie kierujemy się już od ponad 25 lat. Wiemy, jak ważne jest wzajemne wsparcie i solidarna pomoc, dlatego staramy się systematycznie angażować w działania pomocowe na rzecz potrzebujących. „Wieczór marzeń” to wyjątkowy projekt organizowany z myślą o najmłodszych, dlatego tym bardziej cieszymy się, że pomimo nadzwyczajnej sytuacji wywołanej pandemią udało się zrealizować już 16. edycję tej szczytnej inicjatywy, a my jako PSH Lewiatan mogliśmy być także jego częścią – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Wieczór Marzeń w ZOO” to część projektu Gale dla Młodych Bohaterów, który składa się z serii inspirujących wydarzeń organizowanych na rzecz chorych dzieci i ich rodzin. Dotychczas wydarzenie odbywało się w Dzień Dziecka, ale w związku z pandemią tegoroczna edycja została przeniesiona na koniec lata. We wsparcie zaangażowały się 22 firmy, wśród których znalazła się PSH Lewiatan. Fundusze przekazane przez tegorocznych sponsorów zostały przeznaczone na paczki prezentowe dla najmłodszych oraz pokrycie kosztów organizacyjnych wydarzenia.