Hill+Knowlton Strategies odpowiedzialne za obsługę PR Vistula Retail Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hill+Knowlton Strategies odpowiedzialne za obsługę PR Vistula Retail Group

Od września br. do grona klientów Hill+Knowlton Strategies dołączyła VRG S.A., właściciel grupy najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych: Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler oraz jubilerskiej - W.KRUK. Agencja została wyłoniona w przetargu.

H+K będzie odpowiadać całościowo za obszar komunikacji korporacyjnej VRG S.A., z naciskiem na relacje z mediami finansowymi i biznesowymi. Do obowiązków agencji należy między innymi doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji spółki, tworzenie materiałów prasowych, komunikacja ekspercka i pełnienie roli pierwszego kontaktu dla mediów w sprawach dotyczących działalności Grupy VRG. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

VRG to wyjątkowy podmiot na rynku, łączący najlepsze tradycje polskiej przedsiębiorczości i rzemiosła, indywidualnego podejścia do klienta i dbałości o jakość produktu. Firma koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim). Spółka jest od 1993 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (wcześniej jako Vistula Group S.A.). 

Pracę zespołu H+K odpowiedzialnego za obsługę VRG S.A. koordynuje Magdalena Załubska-Król, senior advisor i financial services lead H+K. Za relacje z mediami odpowiada Anna Grońska, senior account executive. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij