Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Za nami pierwsze wydarzenie z cyklu „Eventy Hybrydowe”

O autorze
2 min czytania 2020-09-17

We wtorek 15.09, obyła się pierwsza konferencja z cyklu „Eventy Hybrydowe”, organizowana przez Digital Knowledge Observatory wraz partnerami. Podczas inspirujących wystąpień, 14 ekspertów dzieliło się swoimi doświadczeniami i radami z zakresu organizacji eventów hybrydowych, oprawy audiowizualnej oraz zaplecza technicznego. Jak na event hybrydowy przystało, 10 prelegentów pojawiło się na scenie, 4 połączyło się z nami wirtualnie. Praktycy, którzy od lat specjalizują się w branży MICE opowiedzieli o zmianach, które zostały spowodowane pandemią oraz o wyzwaniach, jakie wciąż czekają przed organizatorami i ich klientami.

Jak na dobrze przygotowany hybrydowy event przystało, z ponad 800 zgłoszonych osób, aż 690 wybrało udział online, co stanowi 85% uczestników.. Model hybrydowy wyboru uczestnictwa online jak i na miejscu, przyczyniła się do sukcesu – 82% zgłoszonych osób wzięło udział w evencie, co jest bardzo wysokim wynikiem dla bezpłatnej imprezy.

Temat konferencji bardzo aktualny, został oceniony na 4,6 w 5 stopniowej skali i jest bardzo interesujący zarówno dla osób z agencji eventowych (55% osób zarejestrowanych), jak i klientów końcowych (45% osób zarejestrowanych).

Jednym z wyzwań dla organizatorów jest utrzymacie uwagi uczestnika online. Dzięki odpowiedniej tematyce, merytoryce wystąpień oraz poziomowi interakcji, podczas konferencji osoby online spędziły z nami średnio 2 godziny i 15 minut (średnio logowały się do systemu 2,15 razy) przy całkowitej długości konferencji 3 godzin 30 minut. Świadczy to o tym, że można utrzymać zainteresowanie widza i nie musi on wcale się znudzić i opuścić konferencji po 20 minutach lub nie wrócić po przerwie. Łącznie spędziły on line 84 2026 minuty, co daje 1403 godziny oraz transfer w sieci na poziomie 13 TB.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas imprezy zostało wykorzystane szereg interakcji tj. udział w debatach, pytania do prowadzących czy ankiety z pytaniami. Udział w nich wzięło ponad 321 uczestników i dzięki temu współtworzyło przebieg eventu.

Cała konferencje została oceniona na 4,18, najwyżej na 4,46 oceniono aktualność tematyki wydarzenia oraz praktyczny charakter zdobytej wiedzy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas konferencji eksperci podkreślali chęć współpracy branży w trudnych czasach pandemii Codiv-19. Branża MICE jako jedna z pierwszych wzajemne konkurowanie zamieniła we współpracę i wzajemne wsparcie. Oddała to również ankieta i deklaracje uczestników. Blisko 67% osób zadeklarowało chęć dalszej współpracy w ramach powstającego programu promocji Eventów Hybrydowych , a szczególnie ich interesowało:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Wsparcie w zakresie szkoleń blended learning – 70%
  • Udziału w kolejnych eventach – 50%
  • Korzystania z wyszukiwarki potrzeb technologicznych dla eventów hybrydowych – 60%
  • Korzystania z wyszukiwarki studiów produkcyjnych dla eventów hybrydowych – 30%
  • Testowanie nowych technologii w laboratorium testbed – 66%
  • Skorzystanie z mentoringu – 24%

Wtorkowe wydarzenie było pierwszym tego typu przedsięwzięciem zorganizowanym bezpośrednio dla organizatorów eventów oraz przedsiębiorców z sektora MICE.

Więcej informacji na temat prelegentów oraz programu znajduje się na stronie www.eventyhybrydowe.pl , gdzie można się dalej rejestrować celem otrzymania dostępu do pełnego zapisu VOD konferencji, który będzie dostępny już od piątku.

Do końca miesiąca pojawi się nowych serwis programu wraz z kalendarzem propozycji.

NowyMarketing byl patronem medialnym wydarzenia.