Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii COVID-19

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii COVID-19

Polscy konsumenci z entuzjazmem przyjmują świadczone przez firmy i marki wsparcie w czasie walki z pandemią. Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka są najczęściej wymieniane, jako te, które zaangażowały się w rozmaite formy niesienia pomocy – pokazuje badanie Wavemaker.

8 na 10 polskich internautów pochwala zaangażowanie marek w pomoc w walce z pandemią COVID-19 i docenia świadczone przez nie rozmaite formy wsparcia. Z niesieniem pomocy w czasie pandemii najmocniej kojarzą się Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka. Marki te najczęściej spontanicznie wymieniali respondenci nowego badania Wavemaker z sierpnia br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W rankingu marek, które wspominane były jako pierwsze przez respondentów (tzw. top of mind) również prowadzi Orlen, za którymi plasują się Biedronka, Facebook i Santander.

Wsparcie niesione przez marki w walce z pandemią Wavemaker analizował przy okazji badania aktywizmu marek. Wykazało ono przewagę zwolenników, ale i niemałą grupę sceptyków angażowania się firm w kwestie wykraczające ponad ich rolę marketerów, w szczególności, jeśli zaangażowanie dotyczyło kwestii zaliczanych do sfery prywatnej (jak wolność wyznania czy prawa mniejszości seksualnych).

– Temat pomocy w czasie COVID-19 jest z gatunku tych „ponad podziałami”. Czas COVID-19 wielu marketerów zmobilizował do działania i niesienia rozmaitych form wsparcia. Od przekazywania części obrotu realizowanego w e-commerce, jak 4 F, po akcje naturalnie wpisujące się w biznes i produkt, wzorem Allegro czy Biedronki. Badanie Wavemaker potwierdza bardzo pozytywny efekt tych działań, tak w sensie ludzkim, jak i wizerunkowym – komentuje Paweł Gala, szef Wavemaker.

Badanie realizowano metodą CAWI na próbie 1024 Polaków z dostępem do sieci.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij