#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki

Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro. W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki Robert Lewandowski.
O autorze
0 min czytania 2020-10-01

Kampania #mójHuawei komunikuje najnowsze produkty „pro” dostępne w portfolio marki. Głównym elementem kampanii jest dynamiczny spot telewizyjny z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego, który prezentuje najważniejsze funkcje tabletu, smartwacha i słuchawek. W przypadku tabletu jest to mobilność, wielozadaniowość oraz duży i czytelny ekran, w przypadku Watcha GT 2 Pro – 2 tygodnie pracy baterii, bezprzewodowe ładowanie oraz design pasujący do każdego typu stroju, a w przypadku słuchawek FreeBuds Pro – dynamiczna redukcja szumów.

Kampania #mójHuawei obejmuje także działania digital i PR.