Agencja Propsy PR rozszerzyła swoją ofertę dla trzeciego sektora o działania w mediach społecznościowych. Od lipca 2020 r. odpowiada za kompleksową obsługę oraz moderację głównych kanałów Kupuj Odpowiedzialnie na Facebooku i Instagramie.
– Naszym celem jest uświadamianie społeczeństwa, że ich codzienne decyzje konsumenckie mają ogromne znaczenie. Wierzymy, że możemy to skutecznie zrobić nie tylko przez kampanie i działalność tradycyjną, ale również media społecznościowe, aby wzmocnić zaangażowanie obywatelskie w sprawy konsumenckie – mówi Maria Huma, prezeska Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Propsy PR to pierwsza w Polsce agencja Public Relations działająca przede wszystkim dla organizacji pozarządowych i projektów społecznych. Celem agencji jest wspieranie ludzi i zespołów działających społecznie w profesjonalizacji działań komunikacyjnych.