Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Propsy PR obsługuje Fundację Kupuj Odpowiedzialnie w social mediach

Agencja rozpoczęła współpracę z Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie – fundacją prowadzącą działalność na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska, która promuje odpowiedzialną konsumpcję i produkcje oraz przestrzeganie praw człowieka w biznesie.
O autorze
0 min czytania 2020-10-05

Agencja Propsy PR rozszerzyła swoją ofertę dla trzeciego sektora o działania w mediach społecznościowych. Od lipca 2020 r. odpowiada za kompleksową obsługę oraz moderację głównych kanałów Kupuj Odpowiedzialnie na Facebooku i Instagramie.

– Naszym celem jest uświadamianie społeczeństwa, że ich codzienne decyzje konsumenckie mają ogromne znaczenie. Wierzymy, że możemy to skutecznie zrobić nie tylko przez kampanie i działalność tradycyjną, ale również media społecznościowe, aby wzmocnić zaangażowanie obywatelskie w sprawy konsumenckie – mówi Maria Huma, prezeska Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie.

Propsy PR to pierwsza w Polsce agencja Public Relations działająca przede wszystkim dla organizacji pozarządowych i projektów społecznych. Celem agencji jest wspieranie ludzi i zespołów działających społecznie w profesjonalizacji działań komunikacyjnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj