Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Żółty golf znów na rajdowych trasach w ramach kampanii społecznej „Wyprzedzamy nowotwór”

Premiera żółtego Volkswagena Golfa oraz kolejna odsłona kampanii społecznej „Wyprzedzamy nowotwór”… to wszystko działo się w miniony weekend podczas Rajdu Świdnickiego – KRAUSE.
O autorze
1 min czytania 2020-10-07

48. Rajd Świdnicki – KRAUSE był okazją do pokazania światu efektu prac nad projektem „Żółty golf znów na rajdowych trasach. Jedziemy dla dzieci.” Załoga Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową po raz pierwszy zaprezentowała VW Golfa II GTi z silnikiem 1.8, zbudowanego zgodnie z homologacją z 1984 r. (z uzupełnieniem z 1988 r.) specjalnie do startów w Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Malowanie auta nawiązuje do samochodu, którym na przełomie lat 80-tych i 90-tych jeździł słynny duet Andrzej Koper i Maciej Wisławski.

– Projekt zrodził się w mojej głowie już rok temu. Bardzo chciałem udowodnić, że przygotowanie rajdówki do startu w mistrzostwach Polski nie musi pochłonąć kilkuset tysięcy złotych i nie musi trwać bardzo długo. Auto miało być też tanie w serwisowaniu, bezawaryjne i oczywiście szybkie. Budowa auta zajęła nam 3 miesiące – mówi Wojciech Sroczyński, kierowca rajdowy i pomysłodawca projektu.

Żółty VW Golf jest częścią kampanii społecznej, organizowanej przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. ”Wyprzedzamy nowotwór” to akcja edukacyjna, która łączy sport samochodowy z… onkologią dziecięcą. Tak, wbrew pozorom, są tu duże podobieństwa. Zarówno w rajdach, jak i w procesie diagnozowania chorób nowotworowych, liczy się czas i doskonałe przygotowanie. W obydwu przypadkach czas reakcji jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie.

– Niestety nadal mamy problem z rozpoznawaniem chorób onkologicznych u dzieci. Wynika to z wielu czynników. Przede wszystkim brak jest powszechnej świadomości, że dzieci także chorują na nowotwór. Nie chcemy dopuszczać do siebie tej myśli. A musimy wiedzieć, że nowotwory są drugą, po wypadkach i zatruciach, przyczyną śmierci dzieci – mówi Emilia Kotarska, członek zarządu Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową, pilot rajdowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 2018 roku symboliczną naklejkę akcji można zobaczyć podczas każdej rundy rajdowych mistrzostw Polski. Kampanię od samego początku wspiera Polski Związek Motorowy i zawodnicy Motul HRSMP. Tak też było podczas 48. Rajdu Świdnickiego – KRAUSE, kiedy to na odcinki specjalne wyruszyło 11 historycznych rajdówek z logo kampanii.

– W tym roku nasza kampania nabiera dodatkowego znaczenia. Od wielu miesięcy mówimy w zasadzie tylko o koronawirusie, a zapominamy o innych chorobach. Musimy jednak pamiętać, że nowotwory nie poczekają na czas „po pandemii”. Jeśli zauważymy u dziecka niepokojące objawy, musimy niezwłocznie udać się do lekarza. – podkreśla Emilia Kotarska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się