Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jacek Dymkowski dyrektorem zarządzającym agencji Reprise

Do zespołu Mediabrands dołączy Jacek Dymkowski, który zajmie się zarządzaniem agencją Reprise.
O autorze
0 min czytania 2020-10-09

Na początku listopada br. do grupy Mediabrands dołączy Jacek Dymkowski, obejmując stanowisko Managing Directora agencji Reprise. Jako szef Reprise’a będzie odpowiedzialny za całościową realizację strategii biznesowej agencji, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie jej najważniejszych projektów. Jacek Dymkowski będzie raportował bezpośrednio do Moniki Bronowskiej, CEO Mediabrands Poland i Mediabrands CEE.

Marta Bąkowska, dotychczas pełniąca funkcję szefa Reprise’a, obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim.

Dymkowski dołączy również do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands. W jego skład wchodzą top managerowie z domów mediowych UM i Initiative, agencji Reprise, Matterkind, Kinesso oraz pracujący w strukturach wspólnych Mediabrands (m.in. strategia, trading, HR).

Jacek Dymkowski ma kilkuletnie doświadczenie pracy w branży reklamowo-mediowej. Ostatnio zarządzał firmą Adrino, a wcześniej pracował m.in. w firmach Publicis Media oraz Agorze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj