Tatuum i Itaka razem w akcji STOP DEPRESJI

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tatuum i Itaka razem w akcji STOP DEPRESJI

W październiku marka Tatuum rozpoczęła współpracę z Fundacją Itaka mającą na celu zebranie środków finansowych na pomoc w ramach kampanii STOP DEPRESJI. Komunikację akcji w kanałach social media prowadzi zespół agencji mediowej Havas Media.

W tym sezonie marka Tatuum wspiera akcję STOP DEPRESJI prowadzoną przez Fundację Itaka, której potrzeby ogromnie wzrosły w okresie pandemii. Nasilenie zaburzeń snu, stany lękowe i depresyjne stały się udziałem osób, które przed pandemią nie miały problemów ze zdrowiem psychicznym. Wzmożenie zachorowań na depresję wywołanych m.in. odosobnieniem społecznym dotknęło wielu, ale nie wszyscy wiedzą jak dostrzegać symptomy i po jaką pomoc sięgnąć. Dlatego marka zdecydowała się na udział w akcji, zbierając środki finansowe na pomoc podopiecznym Fundacji, dzięki sprzedaży specjalnych koszulek FALL IN LIFE z bawełny organicznej. Autorką grafik na koszulkach jest ilustratorka Nadia Kubczak, która sama choruje na depresję. Cały dochód ze sprzedaży koszulek zostanie przeznaczony na finansowanie konsultacji z psychologami i psychiatrami w Antydepresyjnym Telefonie Zaufania, który działa w ramach kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za komunikację akcji w social media odpowiada agencja mediowa Havas Media. Na potrzeby akcji został stworzony specjalny LP, na którym można kupić koszulki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij