Wzbogacony o chrupki ryżowe Snickers Crisp pojawił się na sklepowych półkach w marcu tego roku. Pomimo znacznych ograniczeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju, szybko podbił serca konsumentów. Teraz od 12 października do 12 grudnia produkt będzie wspierany szerokozasięgową kampanią TV, digital oraz outdoor.
W galeriach handlowych 11 polskich miast zamieszczonych zostanie ponad 300 nośników reklamowych OOH. Dodatkowo marka będzie obecna w reklamie na kanale Tik-Tok oraz podejmie działania z influencerami. W ramach kampanii zaplanowano również wsparcie w puntach sprzedaży – dedykowane materiały POS, niebieskie ekspozycje i dodatkowy branding w różnych miejscach sklepu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kopia reklamowa Snickers Crisp będzie emitowana w TV oraz formatach online video i na kanale YouTube. Nawiązuje ona do słynnego hasła marki „Głodny nie jesteś sobą” i w żartobliwy sposób namawiała do brania życia nieco mniej serio. Spot podkreśla również, że Snickers Crisp jest odpowiedzią na różne symptomy głodu i pozwala znowu być sobą.