Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Weź to na chrupko – startuje kampania Snickers Crisp

12 października ruszyła kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do portfolio marki. Działania reklamowe będą realizowane pod hasłem: „Weź to na chrupko” i potrwają do grudnia 2020.
O autorze
1 min czytania 2020-10-12

Wzbogacony o chrupki ryżowe Snickers Crisp pojawił się na sklepowych półkach w marcu tego roku. Pomimo znacznych ograniczeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju, szybko podbił serca konsumentów. Teraz od 12 października do 12 grudnia produkt będzie wspierany szerokozasięgową kampanią TV, digital oraz outdoor.

W galeriach handlowych 11 polskich miast zamieszczonych zostanie ponad 300 nośników reklamowych OOH. Dodatkowo marka będzie obecna w reklamie na kanale Tik-Tok oraz podejmie działania z influencerami. W ramach kampanii zaplanowano również wsparcie w puntach sprzedaży – dedykowane materiały POS, niebieskie ekspozycje i dodatkowy branding w różnych miejscach sklepu.

Kopia reklamowa Snickers Crisp będzie emitowana w TV oraz formatach online video i na kanale YouTube. Nawiązuje ona do słynnego hasła marki „Głodny nie jesteś sobą” i w żartobliwy sposób namawiała do brania życia nieco mniej serio. Spot podkreśla również, że Snickers Crisp jest odpowiedzią na różne symptomy głodu i pozwala znowu być sobą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj