Rusza Konkurs Walentynkowy Durex

14 lutego startuje Konkurs Walentynkowy Durex, w którym nagrodą główną będzie realizacja randki marzeń. To część szerokiej akcji promocyjnej najnowszego produktu w portfolio marki – Durex RealFeel.
O autorze
1 min czytania 2014-02-14

W piątek, 14 lutego rusza Konkurs Walentynkowy Durex, który będzie prowadzony na fanpage marki na Facebooku. Zadaniem, które będą musieli wykonać uczestnicy, będzie napisanie scenariusza niebanalnej randki i pokazanie, jak proste pomysły można zamienić w coś, co zintensyfikuje doznania obojga. Wystarczy czekoladki zastąpić czekoladowym masażem, przejażdżkę drogim samochodem zamienić na lot helikopterem, a zamiast kartki z życzeniami – przygotować kilka ciepłych słów i pokazać je na billboardzie. Nagrodę główną, czyli 10 000 zł, zwycięzca będzie mógł przeznaczyć na realizację wymarzonego spotkania. Pozostałe upominki to 10 x 1000 zł oraz 100 zestawów najnowszego produktu w portfolio marki – Durex RealFeel. Zgłoszenia można przesyłać do 14 marca.

Konkurs Walentynkowy jest częścią największego w ciągu ostatnich lat launchu produktu marki Durex – prezerwatywy Durex RealFeel. W ramach promocji została przygotowana m.in. nowa strona www oraz aplikacja na Facebooku, gdzie konsumenci mogą dowiedzieć się, jak ważny jest dotyk oraz na czym polega wyjątkowość Durex RealFeel. W związku z wprowadzeniem nowego produktu do portfolio, ruszyła także szerokozasięgowa kampania reklamowa Poczuj każdy dotyk, która prowadzona jest w telewizji, Internecie i kinie.

Za realizację Konkursu Walentynkowego Durex oraz kampanię reklamową Durex RealFeel odpowiada agencja Advalue, zaś za działania PR – Multi Communications.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj