Karolina Armata wnosi do OTAKO studio doświadczenie producenckie zdobyte w firmach z branży eventowej oraz digital. Głównym zadaniem jakie stawia sobie nowa producent jest wsparcie agencji oraz klientów bezpośrednich w kompleksowej realizacji eventów online oraz wydarzeń hybrydowych, organizowanych w OTAKO studio.
Karolina swoje doświadczenie zawodowe zdobywała realizując kampanie/eventy/produkcje filmowe dla firm m.in. takich jak: PKP, Allegro, HbReavis, DESEO, Expander, Essilor, DANONE, Pierre Fabre Medicament, Braintri, Komfort, oraz marek z sektora farmaceutycznego, kosmetycznego, motoryzacyjnego i software’owego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pracowała w agencjach Kierunkowy22, 10Team i BTE Agency.
Karolina Armata ukończyła produkcję filmową na Społecznej Akademii Nauk w Warszawie oraz Uniwersytet SWPS w Warszawie na kierunku media i kultura cyfrowa.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024