Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zalando ułatwi dopasowanie ubrań do sylwetki klienta

Zalando ułatwi dopasowanie ubrań do sylwetki klienta
Zalando przejęło szwajcarską firmę Fision, która opracowała aplikację do skanowania ciała. Dzięki temu platforma pomoże swoim klientom w kupowaniu ubrań, które będą dopasowane do ich sylwetki.
O autorze
1 min czytania 2020-10-20

Zakupy online z roku na rok stają się coraz popularniejsze. Wiele osób ceni je sobie przede wszystkim za wygodę i dostępność – a w obecnych, pandemicznych czasach już większość rzeczy jesteśmy w stanie nabyć w internecie. 

I tak jak na przykład produkty spożywcze możemy „w ciemno” kupić, nawet jeśli nie znamy dobrze danej marki, tak w przypadku odzieży czy też obuwia już pojawiają się pewne schody. Nie zawsze bowiem jesteśmy w stanie przewidzieć, jak dane ubranie będzie wyglądało na naszej sylwetce. Oczywiście istnieje możliwość dokonania ewentualnego zwrotu, ale taka wizja nie dla wszystkich jest atrakcyjna.

Problem źle dopasowanych do sylwetki ubrań chce teraz rozwiązać Zalando – platforma przejęła bowiem szwajcarską firmę Fision, która opracowała mobilną aplikację do skanowania ciała. Rozwiązanie to bowiem pozwala na szybkie przeanalizowanie wymiarów konkretnej osoby. 

Dzięki temu Zalando planuje udostępnić dla swoich klientów swego rodzaju wirtualną przymierzalnię, w której będą mogli w prosty sposób sprawdzić, jak dane ubranie będzie leżało na ich sylwetce. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak poinformowano w oficjalnym komunikacie, firma Fision będzie dalej działać w Szwajcarii jako oddzielny podmiot, lecz ściśle zintegrowany z Zalando.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pełen najnowszych technologii, interaktywny sklep koncepcyjny marki Burberry pojawił się niedawno w Shenzhen. Jest on efektem współpracy brytyjskiego domu mody z firmą technologiczną Tencent. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Pod koniec października 2018 roku Zalando wdrożyło Algorytmicznego Asystenta Mody (ang. Algorithmic Fashion Companion – w skrócie AFC), aby inspirować klientów personalizowanymi poradami dotyczącymi stroju – program posiadający już odpowiednią wiedzę sugeruje produkty na podstawie wcześniejszych zakupów klientów.

PS3

Już teraz nie trzeba wychodzić kilka razy z przymierzalni po inny rozmiar ubrania czy pasujący dodatek. W salonie Nike w Galerii Wroclavia możemy znaleźć interaktywne lustro, które pozwala wchodzić w interakcje z klientami.