Kiedy dopada Cię infekcja gardła, stajesz się sceptyczny… Warto wtedy sięgnąć po lek antyseptyczny. Takie założenie posłużyło do stworzenia zintegrowanej kampanii dla marki neo-angin®. Kampania ruszyła we wrześniu.
Celem kampanii jest przypomnienie głównych atutów leku i edukacja konsumentów. W kampanii przybliżony zostanie problem infekcji gardła. Wytłumaczenie pojęć związanych z infekcją, takich jak antyseptyczność czy patogeny, ma przyczynić się do wyboru marki neo-angin® przez konsumentów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania kampanijne są skorelowane terminowo z jesienią – porą infekcji i przeziębień. W kampanii wyznaczono etap budowy wizerunku, edukowania i kształtowania postaw oraz potwierdzenia wyboru produktu. Całość opiera się głównie na materiałach video. Emitowane stopniowo budują spójną historię i podkreślają atrybuty marki. W kampanii wzięte są pod uwagę porównywarki cen, media społecznościowe, programmatic oraz widgety contentowe.
Na potrzeby kampanii odświeżona została także strona conagardlo.pl. Spełnia ona funkcję promocyjno-edukacyjną. Całość działań uzupełni kampania prasowa w najbardziej poczytnych czasopismach i tygodnikach telewizyjnych.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Chromatique, za produkcję spotów odpowiada należący do niej dom produkcyjny. Zakupem mediów zajął się MediaOn.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing