Tarczyn rowerowy z V&P

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tarczyn rowerowy z V&P

Agros Nova i agencja reklamowa V&P prowadzą ogólnopolską kampanię napojów Tarczyn pod hasłem „Tarczyn rowerowy”. W działaniach wykorzystane zostały nośniki reklamowe na rowerach miejskich.

Kampania opiera się na powiązaniu marki Tarczyn z promowaniem roweru jako sprawnego sposobu na przemieszczanie się w coraz bardziej zatłoczonych miastach. W swojej letniej akcji Tarczyn będzie obecny w Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Tarczyn kontynuuje dotychczasową strategię „Naturalnie inteligentny”, której autorem jest agencja V&P. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki i promocja mniej standardowego podejścia do świata.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas nietypowej kampanii fani Tarczyna za pomocą oficjalnej strony Tarczyna na Facebooku mogą otrzymać promocyjne kody na bezpłatne wypożyczenie rowerów miejskich we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie. - Chcemy w ten sposób nie tylko wesprzeć Tarczyn, ale również pomóc w rozwoju idei rowerów miejskich – mówi Dariusz Badełek z Agros Nova.

Komunikacja będzie widoczna na rowerach miejskich w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, a także w ramach kampanii w mediach społecznościowych - potrwa do końca sierpnia.

Za całość projektu po stronie klienta odpowiada Dariusz Badełek. Nadzór nad interactive sprawuje Arkadiusz Słota. Strategię komunikacji, kreację, a także realizację działań outdoor i digital realizuje agencja V&P. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij