Marka Bombshe powstała z dziecięcych marzeń i godzin spędzonych na projektowaniu. Myśli te jednak głęboko zakopane przez rozsądek ujrzały światło dzienne dopiero w dorosłym życiu. Filozofia i produkty Bombshe pomagają budować pewność siebie bez względu na to, kim jesteśmy, co robimy, jak wyglądamy. Etyka, elegancja i efekt to trzy elementy, które zawiera DNA polskiej firmy.
Agencja kreatywna Rebell Concept założona dwa lata temu przez Bartłomieja Pałubickiego odpowiada za długofalową komunikację takich marek jak: Cellbes, Patrizia Aryton, MUA by Hartman, Samanta, Vesta Warsaw. Biuro oraz showroom znajduje się przy ul. Mokotowskiej 43/206 w przedwojennej kamienicy z 1896 roku, wpisanej do rejestru zabytków.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024