Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Etyczna marka dla kobiet BOMBSHE nowym klientem agencji Rebell Concept

Rebell Concept rozpoczyna współpracę z polską, etyczną marką odzieży dla kobiet – Bombshe. Rozwijająca się w Warszawie od 2018 roku agencja będzie odpowiadała za media relations, influencer marketing, stacjonarny showroom oraz projekty specjalne przygotowywane dla klienta.
O autorze
0 min czytania 2020-10-28

Marka Bombshe powstała z dziecięcych marzeń i godzin spędzonych na projektowaniu. Myśli te jednak głęboko zakopane przez rozsądek ujrzały światło dzienne dopiero w dorosłym życiu. Filozofia i produkty Bombshe pomagają budować pewność siebie bez względu na to, kim jesteśmy, co robimy, jak wyglądamy. Etyka, elegancja i efekt to trzy elementy, które zawiera DNA polskiej firmy.

Agencja kreatywna Rebell Concept założona dwa lata temu przez Bartłomieja Pałubickiego odpowiada za długofalową komunikację takich marek jak: Cellbes, Patrizia Aryton, MUA by Hartman, Samanta, Vesta Warsaw. Biuro oraz showroom znajduje się przy ul. Mokotowskiej 43/206 w przedwojennej kamienicy z 1896 roku, wpisanej do rejestru zabytków.