VMLY&R z kolejną zaskakująco satysfakcjonującą kampanią dla adidas ZX 2K BOOST

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VMLY&R z kolejną zaskakująco satysfakcjonującą kampanią dla adidas ZX 2K BOOST

Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K BOOST. To kolejna kampania, której osią jest satysafakcja płynąca z użytkowania nowej odsłony tej serii butów.

Po zaskakująco przyjemnej kampanii w sierpniu, futurystyczny ZX 2K BOOST tym razem zaprasza do szalonego świata naukowców. Zetknięcie z nową odsłoną tego modelu to pewnego rodzaju eksperyment, którego celem jest jeszcze większa satysfakcja.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

adidas w świecie gamerów

Nauka spod znaku ZXIENCE stała się inspiracją do zaistnienia adidas Originals w świecie gamingu. Podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii adidas ZX 2K BOOST, motywem przewodnim było oddly satisfying, dlatego gamerzy - Jacob4yt oraz Yoshihito Mayoshe otrzymali niezwykle satysfakcjonujące gaming bloby (dedykowane pedały sterujące do gry), które umożliwiły im testowanie nowego modelu ZX.

W ramach wyzwania przygotowanego przez adidas musieli zagrać w Fortnite nogami przy użyciu gaming bloba. Ich zadaniem było przejście specjalnie stworzonej mapy, do powstania której inspiracją była najnowsza kolorystyka adidas ZX 2K BOOST.

O przetestowanie nowego modelu ZX 2K BOOST zostały poproszone również streamerki: al3xandrasofficial oraz nieuczesana. Agencja wraz z marką na potrzeby kampanii nawiązały współpracę ze startupem inStreamly.

Kampania prowadzona była w digitalu, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania trwały od 1 do 31 października.

Za strategię, kreację, produkcję gaming blob, social listening, moderację oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Współpracę z inStreamly realizowała agencja Devils One.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij