Lubisz zakupy w salonach CROCS? Nie rezygnuj z nich. Kupuj komfortowo bezpośrednio z kanapy. Zadzwoń, a wirtualny asystent zabierze Cię w podróż po salonie CROCS. Dla korzystających z nowej usługi marka przewidziała specjalne, dodatkowe rabaty.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Chcesz poznać najnowszą kolekcję, zobaczyć buty z bliska, otrzymać pomoc przy dopasowaniu rozmiaru? Zadzwoń do salonu z włączoną kamerką poprzez aplikację WhatsApp. Jeśli chcesz tylko porozmawiać, wykonaj standardowe połączenie. Codziennie na polskiej stronie marki znajdziesz nowy numer telefonu do salonu, który aktualnie pełni dyżur asystencki. Telefon do asystenta dostępny jest na stronie www.crocs.pl.