Pracował m.in. dla IKEA, Huawei, Heineken, Toyota, Asahi, McDonalds, Carlsberg, Stella Artois, T Mobile, Nestle, Danone, czy Renault.
– Cieszymy się, że możemy połączyć siły z Michałem w Wielkiej Brytanii. To utalentowany filmowiec i człowiek, który naprawdę rozumie język reklamowy. Nakręciliśmy razem wiele niesamowitych filmów na inne rynki i poczuliśmy, że nadszedł czas, aby dać Wielkiej Brytanii szansę – komentuje Wojtek Skiba, executive producer Papaya Films w Londynie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To kolejny polski twórca, reprezentowany przez Papaya Films na Wyspach Brytyjskich. Papaya Films w swoim rosterze ma kilkudziesięciu reżyserów, operatorów i fotografów.