Marki wspólnie budują dom dla potrzebującej rodziny w ramach akcji #DomZSerca

Black Red White dołącza do grona firm zaangażowanych w akcję #DomZSerca. Wspólnie budujemy dom dla 16. osobowej rodziny Pani Magdy z Wierzbic, która wygrała walkę o opiekę nad 11. swoich dzieci. Budynek będzie gotowy już wiosną przyszłego roku.
O autorze
2 min czytania 2020-11-18

W Polsce żyje obecnie ponad 500 tys. rodzin wielodzietnych. Wiele z nich na co dzień zmaga się z wieloma problemami, a do najczęstszych z nich należą te finansowe oraz mieszkaniowe. Sprawa Pani Magdy z Wierzbic jest jednak wyjątkowa. Kobieta jest matką 15. dzieci, a Sąd postanowił o odebraniu jej 11. z nich w wieku 4-17 lat. Decyzja ta miała zapaść m.in. ze względu na trudne warunki mieszkaniowe. Kobieta nie chciała zgodzić się z decyzją Sądu i postanowiła walczyć o swoją rodzinę i o całej sprawie powiadomiła media.

Marzeniem Pani Magdy było zapewnienie dzieciom bezpiecznego domu, pełnego ciepła i miłości. Dzięki ludziom dobrej woli oraz zaangażowaniu firm, które zadeklarowały swoją pomoc, to marzenie już niedługo się spełni. W ramach projektu #DomZSerca zainicjowanej przez firmę Budimex, wiosną rodzina Pani Magdy będzie mogła przeprowadzić się do nowego domu. Prezes Budimeksu, zdecydował, że firma sfinansuje budowę nowego domu. Był to początek efektu domina, który w ekspresowym tempie zmobilizował do działania wiele innych, chętnych do niesienia pomocy marek, wśród których znalazła się również firma Black Red White.

Po 6. miesiącach pracy nad zorganizowaniem niezbędnej dokumentacji oraz finalizacją samego projektu domu nadszedł moment, w którym mogły ruszyć prace nad budową. Oficjalna inauguracja projektu #DomZSerca odbyła się 29 października. Otwarcie symbolizował jeden z najważniejszych momentów na budowie – wylanie fundamentów pod dom oraz uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem do końca grudnia powinny zakończyć się prace nad budową samej konstrukcji budynku. Wykańczanie i wyposażenie zajmą następne dwa miesiące. Pani Magda i jej rodzina będą mogli zamieszkać w nowym domu już wiosną przyszłego roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Inicjatywa #DomZSerca od początku wzbudziła nasze zainteresowanie. Jest to zupełnie wyjątkowy projekt, chociażby ze względu na to, jak wiele udało mu się skupić wokół siebie firm i organizacji chętnych do niesienia pomocy. Po zapoznaniu się z historią rodziny nie mieliśmy żadnych wątpliwości i postanowiliśmy dołączyć do grona firm, które połączyły siły, by dać jej bezpieczny dom. Na potrzeby tego projektu będziemy mieli możliwość przekazania mebli oraz dodatków, które cztery ściany zamienią w prawdziwe, ciepłe i przytulne miejsce do życia – mówi Wojciech Tokarz, wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży, Black Red White.

Oprócz Black Red White w gronie firm chętnych do wsparcia projektu można znaleźć: OBI, RTV Euro AGD, MDD, Black Red White, Candellux, AkzoNobel, Dyckerhoff, Procontent, Komunikacja Plus, RedNet Property.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się