Bakoma jest prosta, naturalna i polska

Najnowsza kampania reklamowa „To tak naturalne” wspiera flagowe produkty marketera, jogurty premium, jogurty naturalne oraz jogurty 7 Zbóż.
O autorze
0 min czytania 2020-11-23

Spoty telewizyjne koncentrują się na samej marce Bakoma, która ma utożsamiać prosty skład produktów, naturalność składników i ich wysoką jakość oraz polskie pochodzenie. Jej postrzeganie przez konsumentów ma opierać się na przekonaniu, że wybór jogurtów Bakomy, jest wyrazem dbałości o najbliższych. Dbałości z jaką Bakoma podchodzi do wyboru składników swoich produktów i zaufania jakim darzy ich dostawców. Bilboardy sponsorskie oparte na motywie akwareli mają podkreślać staranność i dbałość o jakość produktu, a wspierające kampanie działania digital dodatkowo informują o wprowadzeniu przez marketera nowych opakowań dla jogurtów naturalnych.

Za strategię i kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside, za planowanie i zakup telewizji dom mediowy Universal McCann (UM), a za działania digital agencja Exciter.