hi GRUPA odpowiedzialna za kampanię marki Ludwik oraz za produkcję nowego spotu marki

Agencja hi GRUPA odpowiedzialna jest za stworzenie nowego spotu „Ekstra wczoraj, ekstra dziś” dla polskiej marki Ludwik (Grupa INCO) oraz przygotowała także działania promujące markę w bieżącym kwartale. W ramach współpracy znajduje się kilka obszarów działań.
O autorze
1 min czytania 2020-11-23

Nowa reklama, poza oczywistym ukazywaniem atrybutów produktu, jest podróżą w czasie, która przedstawia produkt Ludwik towarzyszący Polakom od pokoleń. Czasy się zmieniają, mijają kolejne dekady, ale Ludwik nieustannie jest przebojem każdej kuchni. Spot wyprodukowany został w wersjach 30-sto i 15-sto sekundowych; emitowany jest w telewizji oraz Internecie. Widzowie zobaczą cztery różne epoki: od lat 60. XX wieku do czasów współczesnych. Elementem scalającym pokolenia jest właśnie produkt Ludwik jako “Przebój Wszechczasów”. Za produkcję, przygotowanie i realizację reklamy odpowiada agencja hi GRUPA; spot wyreżyserował Florian Malak. Scenografią zajęła się Agnieszka Bąk, dzięki której reklama wiernie odwzorowuje różne czasy; na potrzeby produkcji zbudowano cztery prawdziwe kuchnie wyposażone w autentyczne akcesoria z konkretnych epok. Za zdjęcia odpowiedzialny był Filip Załuska. Autorami idei kreatywnej są Mirek Kulisz i Łukasz Jankowski.

hi GRUPA odpowiada także za Key Visual, kreacje reklamowe, landing page, planowanie i zakup mediów, z kompleksową realizacją kampanii w kanale digital (m.in. programmatic, video online, content marketing, mobile z wykorzystaniem formatów rich media). Za planowanie i zakup powierzchni reklamowej w telewizji odpowiada Dom Mediowy OMD.

hi GRUPA wprowadziła również kultową markę Ludwik na Instagram i jest odpowiedzialna za jej tamtejszą komunikację. Proces poprzedziło przygotowanie szczegółowej strategii działań marki w obszarze Instagramu.

Kampania potrwa do końca grudnia 2020.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj