Agnieszka Pawełek jako account manager odpowiada za kompleksową obsługę klientów. Specjalizuje się w koordynacji produkcji i emisji podcastów brandowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w TalentMedia (LTTM Group), gdzie zajmowała się współpracą z największymi twórcami na YouTube, a następnie sprzedażą̨ i egzekucją kompleksowych projektów i kampanii branded content z udziałem influencerów. Brała również udział w tworzeniu największych kanałów brandowych na YouTubie.
Katarzyna Piskorz dołączyła do agencji SŁUCHAM jako account executive. Będzie odpowiadać za research oraz bieżące wsparcie prowadzonych projektów oraz procesów new biznesowych. Do SŁUCHAM przeszła z agencji Hill+Knowlton Strategies, gdzie brała udział w realizacji projektów z zakresu infuencer marketingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024