Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Branża eventowa agreguje dane, by argumentować rozmowy z rządem

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych SAR oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE zapraszają wszystkie agencje na rynku eventowym do badania, którego celem będzie zidentyfikowanie kluczowych informacji o agencjach eventowych działających w branży.
O autorze
1 min czytania 2020-11-26

Sektor wydarzeń zatrudnia dziś w Polsce ponad 300 tys osób i odpowiada za około 1,5 % krajowego PKB. Mimo to, nie ma w tym momencie jednego numeru PKD, który agregowałby wszystkie podmioty wykonujące tę działalność gospodarczą. Dlatego, działające pod różnymi numerami PKD agencje, wymykają się danym statystycznym GUS, przez co brakuje pełnej wiedzy o sektorze.

Agencje eventowe mają ogromny wpływ na inne części gospodarki i przychód krajowy, dając zatrudnienie i zlecenia sieci podwykonawców (np.: hotele, obiekty, gastronomia, scenotechnika, multimedia, artyści), zaś ich wydarzenia współtworzą kulturę, sieć wymiany wiedzy i idei, konieczne dla każdego rozwijającego się społeczeństwa. Mimo to, branża nie otrzymała dotąd ze strony rządu odpowiedniej pomocy w obliczu zamrożonej od wielu miesięcy działalności. Stowarzyszenia dążą do włączenia do pomocy sektorowej podmiotów działających na podstawie PKD 73.11.z

– Dziś, bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy wiedzy o tym, ile podmiotów działa w branży eventowej, w jakiej skali, strukturze i formie prawnej. Wierzymy, że pomoże nam to dostarczyć organom państwa argumenty, które potwierdzą nasze znaczenie, a także lepiej zidentyfikować obecność agencji eventowych na formalnej mapie podmiotów gospodarczych, objętych wsparciem państwa w zakresie przeciwdziałania skutkom pandemii. Rozmowy takie prowadzone są w interesie całej branży przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych SAR oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE, jak również w ramach Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Do wzmocnienia przekazu i omówienia policzalnych konkretów dotyczących  rynku potrzebne są szczegółowe dane – mówi Mariusz Nowak, członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR, CEO agencji Ministry of Creativity

– Gorąco zachęcamy do udziału w badaniu wszystkie podmioty działające w branży eventowej. Potrzebujemy aktualnych, szczegółowych danych o sytuacji naszej branży. Krytycznej sytuacji. Chcemy, aby głos ponad 300 tys. osób – pracowników branży eventowej – został usłyszany po raz kolejny, chcemy zaprezentować fakty. Liczy się każda wypełniona ankieta – podkreśla Marta Chmielewska, prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE, CEO agencji Mea Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Badanie będzie trwać w dniach 25.11-04.12. br. Anonimowe dane zbierane są pod linkiem. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing