Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Polemika – nowy klient w agencji AHAVA PR

Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
O autorze
0 min czytania 2020-12-01

AHAVA PR dla Polemiki zajmie się całościową obsługą PR-ową, w tym kontaktem z mediami i doradztwem strategicznym. Będzie koordynowała również współprace influencerskie. Osobą odpowiedzialną za działania po stronie agencji jest Maria Głowacka. Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.